Comunicado de la FEGATRI después de la decisión de Gómez Noya de anular su ficha gallega.

Después de lo publicado en el día de ayer en La voz de Galicia La FEGATRI lanza un comunicado.

En su versión digital La voz de Galicia publicó los motivos por lo cuales el Pentacampeón del Mundo de triatlón decidía anular su ficha gallega.

«Por unos hechos muy graves acontecidos contra mi persona de cierta persona que representa a la federación, me he visto tristemente obligado a tener que tomar esta decisión, ya que ni me siento representado ni mucho menos defendido por la federación», explicó ayer a La Voz el pentacampeón mundial. Gómez Noya competirá con licencia de la federación española, no autonómica.
«Ahora solo pido respeto hacia mi persona y que se me deje tranquilo para preparar los Juegos. No tengo nada en contra de la federación gallega como institución, pero sí ante ciertas personas que las representan.»

Hoy la FEGATRI ha lanzando un comunicado tras el gabinete de urgencia que tuvieron ayer a causa de esta publicación.

COMUNICADO

"A xunta directiva da Federación Galega de Tríatlon e Péntatlon Moderno reuniuse no día de onte para tratar sobre a decisión unilateral de Javier Gómez Noya de non renovar a súa licenza por Galicia.

A FEGATRI lamenta que o triatleta galego decidise facer ficha pola Federación Madrileña o pasado domingo 6 de marzo. O deportista aduce “feitos graves” por parte de Omar González, traballador da Federación Galega. Aínda que non o nomeou directamente na prensa, en reunións con membros da directiva da Federación Galega, Gómez Noya indicou que non estaba disposto a formar parte da federación se estaba Omar nela. O conflito entre ambas partes xurdiu no seno dunha empresa privada hai varios anos, polo que dende a Federación se lle explicou ao deportista que era un conflito persoal, alleo ao ámbito federativo. Ademais, a Federación defende o bo traballo e profesionalidade do adestrador do Grupo de Alto Rendemento do CGTD durante todos os anos que leva traballando na nosa institución.

Estas son as únicas queixas transmitidas por Javier Gómez Noya á FEGATRI, semanas antes de tomar a decisión de facer ficha coa Federación Madrileña, polo que se houbese outros motivos pedimos que no los faga saber.

A Federación Galega quere deixar moi claro o apoio que sempre se lle ofreceu a Javier Gómez Noya e de forma moi especial cando o necesitaba para poder competir. Dende a Federación se lle facilitaron todos os medios posibles e se lle acompañou nese complicado camiñar en busca de recuperar a súa licenza para poder competir, sempre da man do deportista e da súa familia. Posteriormente, nos momentos de ledicia gozamos con todos e cada un dos seus triunfos e estivemos ao seu lado para acompañalo e sen ir máis lonxe, tamén asistimos á presentación do seu libro hai só uns meses.

Cremos que con actos é como se demostra o apoio aos deportistas, e precisamente iso é o que fixo a Federación Galega de Tríatlon con Javier Gómez Noya ao longo de toda a súa carreira deportiva.

A Federación Galega de Tríatlon amosa a súa boa disposición para dialogar cun deportista co que sempre tivemos unha magnífica sintonía e de forma especial nos momentos complicados"

Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+

Los comentarios están cerrados.